Obchodní podmínky zprostředkovatele obchodu

Zprostředkovatel: COVERNIT ČR a SK s.r.o.

IČ: 09251014

Sídlo společnosti: Všetice 13, 257 44 Netvořice

Zapsána: v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 333280

Datová schránka: 4jcafrr

E-mail: info@covernit.cz

Telefon: +420 311 444 410


I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Obchodní společnost COVERNIT ČR a SK s.r.o., IČ: 09251014, se sídlem Všetice 13, 257 44 Netvořice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 333280 (dále jen „Zprostředkovatel“) je provozovatelem online platformy, webových stránek covernit.cz (dále jen „E-shop“). Na E-shopu je uveřejněno zboží prodávajícího, obchodní společnosti D.S.M. Praha s.r.o., se sídlem Stochovská 187/32, 161 00 Praha 6, IČ: 27149226, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 100015 (dále jen „Prodávající“). Prodávající má zájem nabízet zboží k prodeji a prodávat ho prostřednictvím E-shopu, přičemž zprostředkování prodeje zboží Prodávajícího prostřednictvím E-shopu Zprostředkovatele je předmětem separátního smluvního ujednání mezi Zprostředkovatelem a Prodávajícím.
  2. Zprostředkovatel prostřednictvím E-shopu zprostředkovává prodej zboží Prodávajícího zákazníkům Prodávajícího (dále jen „Zákazník“), kteří mají zájem zakoupit zboží Prodávajícího a realizují nákup zboží Prodávajícího prostřednictvím E-shopu Zprostředkovatele.
  3. Výsledkem zprostředkování je uzavření kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Zákazníkem (dále jen „Smlouva“), jejímž předmětem je zakoupení zboží Zákazníkem od Prodávajícího prostřednictvím E-shopu. Zprostředkovatel pouze zprostředkovává uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím a uzavírá Smlouvu se Zákazníkem v zastoupení Prodávajícího. Zprostředkovatel není smluvní stranou Smlouvy.
  4. Tyto obchodní podmínky Zprostředkovatele (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti Zprostředkovatele, Prodávajícího a Zákazníka při zprostředkování prodeje zboží Prodávajícího prostřednictvím E-shopu Zprostředkovatele Zákazníkům.
  5. Smluvní vztahy mezi Zákazníkem a Prodávajícím se řídí těmito Obchodními podmínkami. V otázkách Obchodními podmínkami neupravených se smluvní vztah mezi Zákazníkem a Prodávajícím řídí obchodními podmínkami Prodávajícího, které tvoří nedílnou součást těchto Obchodních podmínek a Smlouvy, a které upravují vzájemná práva a povinnosti Zákazníka a Prodávajícího v rozsahu neupraveném Obchodními podmínkami. Zde jsou dostupné obchodní podmínky Prodávajícího.
  6. Zprostředkovatel není prodávajícím ani dodavatelem na E-shopu uváděného a nabízeného zboží. Zprostředkovatel pouze informuje Zákazníky o výrobcích a zboží Prodávajícího, kupních cenách a podmínkách prodeje pomocí E-shopu a tento prodej zprostředkovává. Zprostředkovatel není odpovědný za povinnosti Prodávajícího, které Prodávajícímu vyplývají ze Smlouvy (zejména doručení zboží, práva z vadného plnění, záruka za jakost, garance práv Zákazníka-spotřebitele), občanského zákoníku a dalších právních předpisů.
  7. Zprostředkovatel je oprávněn jednostranně měnit či doplňovat znění Obchodních podmínek. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek.
  8. Informace o zpracování osobních údajů Zákazníků E-shopu jsou uvedeny v sekci „Ochrana osobních údajů“.
  9. Vymezení některých dalších pojmů:
    1. Cena“ – finanční částka, kterou se zákazník zavazuje uhradit za zboží Prodávajícímu.
    2. Cena za dopravu“ – finanční částka, kterou zákazník hradí za doručení zboží vč. případného balného Prodávajícímu.
    3. Celková cena“ – představuje součet Ceny zboží a Ceny za dopravu.
    4. DPH“ – daň z přidané hodnoty dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
    5. Faktura“ – daňový doklad vystavený Prodávajícím v souladu s příslušnými právními předpisy na Celkovou cenu.
    6. Objednávka“ – neodvolatelný návrh Zákazníka na uzavření Smlouvy s Prodávajícím, učiněná prostřednictvím E-shopu Zprostředkovatele.
    7. Uživatelský účet“ – zákazníkem zřízený účet na E-shopu, jež umožňuje uchování zadaných údajů zákazníka, uchovávání historie objednaného zboží a historie uzavřených Smluv.
    8. Zboží“ – obchodní artikly, výrobky a zboží Prodávajícího, které může Zákazník nakoupit na E-shopu.

 

II. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  1. Koupě Zboží je realizována přes webové rozhraní E-shopu Zprostředkovatele.
  2. Smlouva je mezi Prodávajícím a Zákazníkem uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu Zprostředkovatele, přičemž své náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradí Zákazník. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou Zákazník hradí za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu). V této souvislosti tedy nejsou Zákazníkovi účtovány žádné další náklady nad rámec Celkové ceny.
  3. Pro nákup Zboží na E-shopu je třeba, aby Zákazník v rámci E-shopu vytvořil Objednávku, jež bude obsahovat následující údaje:
    1. kupované Zboží – Zákazník na E-shopu označí Zboží konkrétní specifikace a množství, o jehož nákup má zájem, vložením Zboží do „košíku“;
    2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží – tyto informace budou Zákazníkem zadány v průběhu tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Zákazníkem zvoleného Zboží, způsobu jeho doručení a způsobu zaplacení Celkové ceny;
    3. Identifikační a kontaktní údaje Zákazníka –zejména jméno a příjmení, fakturační adresa, doručovací adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, v případě podnikající fyzické osoby či právnické osoby název (obchodní firma), identifikační číslo či DIČ, údaj o plátcovství DPH.
  4. Při nákupu Zboží má Zákazník povinnost poskytnout Zprostředkovateli všechny informace správně a pravdivě. Informace, které Zákazník poskytl Zprostředkovateli při objednání Zboží bude Zprostředkovatel považovat za správné a pravdivé.
  5. Až do doby odeslání Objednávky může Zákazník vyplněné údaje kontrolovat a měnit. Po provedení kontroly Zákazník prostřednictvím stisku tlačítka „Dokončit objednávku“ Objednávku odešle Zprostředkovateli. Odesláním Objednávky Zákazník vyjadřuje souhlas s těmito Obchodními Podmínkami i s obchodními podmínkami Prodávajícího. Po stisku tlačítka „Dokončit objednávku“ budou všechny vyplněné informace odeslány Zprostředkovateli.
  6. V případě, že Zákazník má zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě má Zákazník povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je totožný jako v případě Zákazníka bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat identifikační údaje.
  7. Objednávku, která nebude obsahovat údaje uvedené v odst. 3 tohoto článku, nelze považovat za řádný návrh na uzavření Smlouvy a Zprostředkovatel k takové Objednávce nepřihlíží. Zprostředkovatel si vyhrazuje právo nezpracovávat Objednávky, které budí podezření ze zneužití internetového prodeje neoprávněnými osobami (například takové Objednávky, které neobsahují telefon či adresu elektronické pošty Zákazníka, na kterou by bylo možné doručit Potvrzení objednávky specifikované v odst. 9 tohoto článku).
  8. Nabídka Zboží na E-shopu není závaznou nabídkou k uzavření Smlouvy s Prodávajícím, ale pouze obecným přehledem, který slouží Zákazníkovi k zaslání Objednávky. Objednávka Zákazníka je považována za nabídku k uzavření Smlouvy s Prodávajícím a je pro Zákazníka závazná. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  9. Zákazníkovi je doručení Objednávky Zprostředkovatelem vždy potvrzeno bezodkladně po odeslání Objednávky, a to automaticky generovaným informačním e-mailem, odeslaným na e-mailovou adresu Zákazníka, zadanou v Objednávce. Tímto automaticky generovaným informačním e-mailem ještě nedochází k uzavření Smlouvy. K uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím dochází až okamžikem následného manuálního potvrzení o přijetí Objednávky prostřednictvím Zprostředkovatele, ke kterému dochází zasláním potvrzujícího e-mailu na e-mailovou adresu Zákazníka zadanou v Objednávce (dále jen „Potvrzení objednávky“).
  10. Může nastat situace, kdy Zákazníkovi nelze Objednávku potvrdit ve smyslu odst. 9. Obchodních podmínek. Jedná se například o situace, kdy Zboží Prodávajícího je dostupné v prodloužené dodací lhůtě, není dostupné vůbec, nebo není dostupné v požadované variantě, atd. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který Zprostředkovatel nemůže Objednávku Zákazníkovi potvrdit, bude Zákazník kontaktován a o této skutečnosti informován. Bude-li to možné, může být Zákazníkovi zaslána nabídka na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce, přičemž v takovém případě je Smlouva uzavřena až ve chvíli, kdy tuto nabídku Zákazník Zprostředkovateli potvrdí.
  11. Objednávku může Zákazník zrušit žádostí o storno Objednávky na e-mail Zprostředkovatele (dále jen „Storno objednávky“). Storno Objednávky bude Zprostředkovatelem akceptováno a Objednávka stornována pouze do doby před Potvrzením objednávky. Po uzavření Smlouvy již není možné Objednávku stornovat.
  12. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, vzniká Zákazníkovi závazek k zaplacení Celkové ceny, kterou je Zákazník povinen poukázat na bankovní účet Prodávajícího uvedený v Potvrzení objednávky.

 

III. UŽIVATELSKÝ ÚČET

  1. Na základě registrace v rámci E-shopu může Zákazník přistupovat do svého Uživatelského účtu.
  2. Při registraci Uživatelského účtu má Zákazník povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
  3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů má Zákazník povinnost zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenese za to Zprostředkovatel žádnou odpovědnost.
  4. Uživatelský účet je osobní, a Zákazník není oprávněn umožnit jeho využívání třetím osobám.
  5. Uživatelský účet může Zprostředkovatel zrušit, a to zejména v případě, když jej Zákazník více než rok nevyužívá, či v případě, kdy Zákazník poruší svou povinnost dle Obchodních podmínek.
  6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu E-shopu.

 

IV. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu u konkrétního Zboží, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
  2. Celková cena zahrnuje Cenu za zboží a Cenu za dopravu a je uvedena včetně DPH a včetně veškerých případných poplatků stanovených právními předpisy.
  3. Platba Celkové ceny probíhá po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Zákazník si může v rámci Objednávky zvolit z následujících způsobů úhrady Celkové ceny (některé způsoby platby mohou být dostupné pouze při zvolení určitého způsobu doručení Zboží):
    1. bankovním převodem předem – v případě platby bankovním převodem předem je Celková cena splatná do 14 dnů ode dne odeslání Potvrzení Objednávky Zákazníkovi. Informace pro provedení platby jsou Zákazníkovi zaslány v rámci Potvrzení Objednávky. Při platbě bankovním převodem je Zákazník povinen provést platbu na účet Prodávajícího pod variabilním symbolem určeným v rámci Potvrzení Objednávky. Zboží je ze skladu expedováno až po připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.
    2. platební kartou, online převodem, prostřednictvím virtuální měny či ostatními způsoby okamžité platby předem – zákazník je povinen realizovat platbu na účet Prodávajícího pod variabilním symbolem určeným v rámci Potvrzení Objednávky. Zboží je ze skladu expedováno až po připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.
    3. dobírkou – na dobírku (v hotovosti či kartou) lze hradit Zboží v případě, že Zákazník jako způsob dopravy Zboží zvolí dopravu na adresu určenou Zákazníkem. V takovém případě dojde k platbě v hotovosti či kartou při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
  4. Faktura vystavená Prodávajícím bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu Zákazníka. Faktura bude též dostupná v Uživatelském účtu Zákazníka.

 

V. DORUČENÍ ZBOŽÍ, SOUČINNOST ZPROSTŘEDKOVATELE PŘI ZAJIŠTĚNÍ NĚKTERÝCH POVINNOSTÍ PRODÁVAJÍCÍHO SPOJENÝCH S KOUPÍ ZBOŽÍ

  1. Zboží bude Zákazníkovi doručeno Prodávajícím, a to doručením prostřednictvím smluvního dopravce Prodávajícího. Bližší informace jsou uvedeny v sekci E-shopu Doprava a platba.
  2. Cena dopravy se liší podle způsobu dodání Zboží s ohledem na množství, objem a rozměry Zboží. Cena dopravy je Zákazníkovi zobrazena v rámci provádění Objednávky.
  3. Prodávající není povinen odeslat Zboží Zákazníkovi dříve, než Zákazník uhradí Celkovou cenu, pokud není jako způsob platby zvolena dobírka či jiný způsob platby, ze kterého vyplývá, že platba má být provedena až při převzetí Zboží.
  4. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky a Slovenské republiky, není-li mezi Zákazníkem a Prodávajícím v konkrétním případě výslovně sjednáno jinak.
  5. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba dodání Zboží je uvedená na E-shopu u konkrétního Zboží.
  6. Vlastnické právo ke Zboží přechází na Zákazníka až poté, co zaplatí Celkovou cenu a Zboží převezme, a to podle toho, která z těchto skutečností nastane později. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na účet Prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena okamžikem provedení platby.
  7. Zprostředkovatel nenese odpovědnost za doručení Zboží, které je plně v gesci Prodávajícího s tím, problematika doručení Zboží je podrobně uvedena v obchodních podmínkách Prodávajícího.
  8. Práva Zákazníka, týkající se zejména přechodu nebezpečí škody na věci, práv z vadného plnění, záruky za jakost, jakož i práva garantovaná při koupi Zboží od Prodávajícího Zákazníkovi-spotřebiteli, jsou podrobně upravena v obchodních podmínkách Prodávajícího, připojených k těmto Obchodním podmínkám, na které tímto Zprostředkovatel v plném rozsahu odkazuje. Nad rámec uvedeného Zprostředkovatel poskytuje součinnost a informace spojené s:
    1. uplatněním práv z vadného plnění (reklamací Zboží) – vady Zboží lze vytknout Prodávajícímu, zejména pak zasláním dopisu na adresu sídla Prodávajícího: D.S.M. Praha s.r.o., Stochovská 187/32, 161 00 Praha 6, nebo osobně ve skladu Prodávajícího na adrese K Vechtru, 252 18 Ptice, také na e-mailovou adresu Prodávajícího info@levnestavebniny.cz. Reklamace může být uplatněna také prostřednictvím Zprostředkovatele, a to zasláním e-mailu na e-mailovou adresu Zprostředkovatele: info@covernit.cz. Pro reklamaci Zákazník může využít vzorový formulář, který je dostupný na stránce Reklamace. V reklamaci je třeba zvolit, jaký způsob řešení reklamace Zákazník preferuje (viz odst. 6.10. a odst. 6.12. obchodních podmínek Prodávajícího), přičemž tuto volbu Zákazník nemůže následně bez souhlasu Prodávajícího změnit.
    2. odstoupením od Smlouvy Zákazníkem-spotřebitelem ve lhůtě 14 dní od převzetí Zboží a následným vrácením Zboží: pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí Zákazník-spotřebitel o svém rozhodnutí odstoupit od Smlouvy informovat Prodávajícího. Lhůta pro odstoupení od Smlouvy se považuje za zachovanou, pokud Zákazník-spotřebitel v jejím průběhu odešle Prodávajícímu oznámení, že od Smlouvy odstupuje. Zákazník může od Smlouvy odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem, a to zejména zasláním e-mailu na e-mailovou adresu Zprostředkovatele: info@covernit.cz, nebo zasláním dopisu na adresu Prodávajícího: DSM Praha s.r.o., K Vechtru 1000, 252 18 Ptice, také zasláním e-mailu na e-mailovou adresu Prodávajícího: info@levnestavebniny.cz. V případě odstoupení Zákazníka-spotřebitele od Smlouvy prostřednictvím Zprostředkovatele je lhůta zachována. Pro odstoupení od Smlouvy může Zákazník-spotřebitel využit vzorový formulář Prodávajícího, který je dostupný na stránce Reklamace. Není však povinností Zákazníka-spotřebitele tento vzorový formulář využít.

 

VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Veškerou písemnou korespondenci se Zákazníkem je Zprostředkovatel oprávněn doručovat elektronickou poštou, a to na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou v Objednávce, v Uživatelském účtu nebo přes kterou Zákazník Prodávajícího kontaktoval.
  2. Otázky spojené se zprostředkováním koupě Zboží Zákazníkem, resp. vztahy mezi Zprostředkovatelem a Zákazníkem v Obchodních podmínkách blíže neupravené se řídí právními předpisy České republiky.
  3. Smluvní vztahy mezi Zákazníkem a Prodávajícím blíže neupravené v těchto Obchodních podmínkách se řídí obchodními podmínkami Prodávajícího a právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  4. Pro vyloučení všech pochybností se uvádí, že Zprostředkovatel není oprávněn přijímat od Kupujícího pro Prodávajícího jakékoliv peněžní částky určené např. na úhradu Celkové ceny, ani jejích jednotlivých částí nebo na úhradu nákladů spojených s doručením Zboží. Zprostředkovatel není oprávněn přijímat od Kupujícího pro Prodávajícího či jménem Prodávajícího jakékoliv návrhy na změnu či doplnění Smlouvy. Zprostředkovatel rovněž není oprávněn ani vyřizovat reklamace prodaného Zboží, je oprávněn je toliko přijímat.
  5. Tyto Obchodní podmínky jsou účinné od 8. 1. 2025.
Dlouholetá tradice

Dlouholetá tradice

Jsme tu pro Vás přes 20 let

Zakázková výroba

Zakázková výroba

Vybrané produkty vyrobíme na míru vašim potřebám

Dodáváme po celé EU

Dodáváme po celé EU

Rozšiřujeme naše služby po celé Evropské unii

Odborné poradenství

Odborné poradenství

Naši odborníci vám poradí a pomohou s realizací vašich projektů