Jak reklamovat zboží?

Reklamované zboží můžete předat osobně, nebo nám je zaslat na níže uvedenou adresu. Chcete-li reklamovat obtížně přepravitelné zboží, předem nás prosím kontaktujte na e-mail: info@covernit.cz, abychom se společně dohodli na vhodném způsobu přepravy.

Ke zboží přiložte průvodní dopis, daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.

Adresa pro reklamace zboží:
D.S.M. Praha s.r.o. - vrácení zboží
K Vechtru
252 18 Ptice

 

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Právo na vrácení zboží bez udání důvodu máte dle §53 odst.7 občanského zákoníku do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží, v případě, že jste spotřebitel. Právo na vrácení máte i v případě objednání přes internet a následném osobním odběru na některém z našich skladů.

Ke zboží přiložte prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy a dále daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.

Adresa pro vrácení zboží:
D.S.M. Praha s.r.o. - vrácení zboží
K Vechtru
252 18 Ptice